Samsun Valiliği, Canik ilçesi Belediyeevleri Kavşağı ile Atakum ilçesi OMÜ Kavşağına kadar olan bölgede bulunan MOBESE kemaralara konulan bir cihaz ile 70 kilometre hızı geçen sürücülere 350 TL para cezası uygulandığı yönünde gündeme gelen iddialar üzerine bir açıklama yayınladı.Samsun'da bir kaç gündür sosyal medyada 70 kilometre hızı geçen sürücülere 350 TL para cezası kesildiği yönünde paylaşımlar yapılıyordu. Yapılan bu paylaşımların doğru olup olmadığını merak eden sürücüleri Samsun Valiliğinden rahatlatan bir açıklama geldi.Samsun Valiliği'nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi,''Son günlerde bazı basın yayın organlarında ve sosyal medya platformlarında; ilimizdeki Belediye Evleri Kavşağı ile Fakülte Köprüsü arasındaki kavşaklara hız tespit cihazları yerleştirilerek, saatte 70 km’nin üzerinde hızla seyreden sürücülere 350 TL para cezası yazıldığı yönünde haberler çıktığı görülmektedir.İlimizde hız ihlali denetimleri; 2012/16 sayılı Başbakanlık Genelgesi ile yürürlüğe giren "Karayolları Trafik Güvenliği Stratejisi ve Eylem Planı" ile Emniyet Genel Müdürlüğünün talimatları doğrultusunda hazırlanan kontrol programları çerçevesinde seyir halinde ve sabit olarak planlanarak uygulanmakta olup, bu haberlerde iddia edildiği gibi kavşaklara herhangi bir hız tespit cihazı yerleştirilmesi söz konusu değildir.Kamuoyuna saygıyla duyurulur''
ASAYİS
Yayınlanma: 24 Aralık 2017 - 18:41
Valilikten MOBESE açıklaması
Samsun Valiliği, Canik ilçesi Belediyeevleri Kavşağı ile Atakum ilçesi OMÜ Kavşağına kadar olan bölgede bulunan MOBESE kameralara yeni bir cihaz konulduğu ve 70 kilometre hızı geçen sürücülere ceza kesildiği iddiaları üzerine bir açıklama yaptı.
ASAYİS
24 Aralık 2017 - 18:41










