SAMSUN HABER - Başkan Osman Genç, 90 bin askerin şehit olduğu Sarıkamış Harekatı'nın 103 yıldönümü dolayısıyla bir anma mesajı yayımladı. Sarıkamış’ın Türk toplumunun her kesimini derinden etkileyen acı bir hatıra olduğunu belirten Başkan Genç, "Bu harekat bizlere Mehmetçiğin vatanı için her koşulda gözünü kırpmadan mücadeleye hazır olduğunu bir kez daha göstermiştir. Memleketin dört bir yanından gelen bu kahraman askerlerimiz olabilecek en zor koşullarla karşı karşıya kalmalarına rağmen tereddüt etmeden vatan için mücadele etmişlerdir" dedi.
SAMSUN HABERLERİ
Yayınlanma: 23 Aralık 2017 - 15:48
"Türk milleti bugün de tarih yazmaya devam ediyor"
Sarıkamış Harekatı'nın 103 yıldönümü nedeniyle bir mesaj yayımlayan Canik Belediye Başkanı Osman Genç, "15 Temmuz'da destan yazan bu aziz millet, geçmişindeki kahramanlıklar gibi bugün de tarih yazmaya devam ediyor" dedi.
SAMSUN HABERLERİ
23 Aralık 2017 - 15:48








