Üçüncülük Maçında Rakip Trabzonspor’du
Samsunspor A.Ş. U16 Takımımız, U16 Türkiye Şampiyonası’nın üçüncülük – dördüncülük müsabakasında Trabzonspor U16 ile karşı karşıya geldi. Altınordu Gündüz Tekin Onay Sahası’nda oynanan zorlu mücadelede takımımız, sahadan 2-1’lik skorla mağlup ayrıldı. Karşılaşmada Samsunspor’un tek golü, 67. dakikada Berkcan Çelik’in ayağından geldi.
Türkiye’nin En İyi 4 Takımı Arasında
Bu sonuçla birlikte kırmızı-beyazlı ekibimiz, organizasyonu Türkiye 4.’sü olarak noktaladı. Şampiyona boyunca sergilediği performansla dikkat çeken gençlerimiz, Türkiye’nin en iyi 4 takımı arasına girerek kulübümüzü gururlandırdı.
Alkış Toplayan Davranış: Fair-Play Ödülü Samsunspor’un
Samsunspor U16 Takımı, sadece saha içindeki futboluyla değil, karakteriyle de turnuvaya damga vurdu. MKE Ankaragücü ile oynanan kritik karşılaşmada, penaltı atışları sonrası kazanılan zaferin ardından sevinmek yerine, üzüntü yaşayan rakip oyuncuları teselli eden futbolcularımız futbol camiasının takdirini topladı.Bu örnek davranış, organizasyon komitesi tarafından “Türkiye Şampiyonası Fair-Play Ödülü” ile taçlandırıldı.
Kulüpten Tebrik Mesajı
Samsunspor Kulübü, turnuva sonrası yaptığı açıklamada teknik ekibi ve oyuncuları kutladı:"Turnuva boyunca ortaya koydukları mücadele, disiplin, karakter ve sportmenlikle kulübümüzü en iyi şekilde temsil eden teknik ekibimizi ve oyuncularımızı tebrik ediyor, gelişim yolculuklarında başarılarının devamını diliyoruz."
Samsunspor A.Ş. U16 Takımımız, U16 Türkiye Şampiyonası’nın üçüncülük – dördüncülük müsabakasında Trabzonspor U16 ile karşı karşıya geldi. Altınordu Gündüz Tekin Onay Sahası’nda oynanan zorlu mücadelede takımımız, sahadan 2-1’lik skorla mağlup ayrıldı. Karşılaşmada Samsunspor’un tek golü, 67. dakikada Berkcan Çelik’in ayağından geldi.
Bu sonuçla birlikte kırmızı-beyazlı ekibimiz, organizasyonu Türkiye 4.’sü olarak noktaladı. Şampiyona boyunca sergilediği performansla dikkat çeken gençlerimiz, Türkiye’nin en iyi 4 takımı arasına girerek kulübümüzü gururlandırdı.
Samsunspor U16 Takımı, sadece saha içindeki futboluyla değil, karakteriyle de turnuvaya damga vurdu. MKE Ankaragücü ile oynanan kritik karşılaşmada, penaltı atışları sonrası kazanılan zaferin ardından sevinmek yerine, üzüntü yaşayan rakip oyuncuları teselli eden futbolcularımız futbol camiasının takdirini topladı.Bu örnek davranış, organizasyon komitesi tarafından “Türkiye Şampiyonası Fair-Play Ödülü” ile taçlandırıldı.
Samsunspor Kulübü, turnuva sonrası yaptığı açıklamada teknik ekibi ve oyuncuları kutladı:"Turnuva boyunca ortaya koydukları mücadele, disiplin, karakter ve sportmenlikle kulübümüzü en iyi şekilde temsil eden teknik ekibimizi ve oyuncularımızı tebrik ediyor, gelişim yolculuklarında başarılarının devamını diliyoruz."









