SAMSUN HABER - Samsunspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, önemli açıklamalarda bulundu.
SABIRSIZLIKLA CUMAYI BEKLİYORUZ
İlk olarak takımı değerlendiren Altıparmak, “Cuma günü maçımız var. Her türlü hazırlığımızı yaptık. Sabırsızlıkla cumayı bekliyoruz. 2 tane çok iyi bir kamp dönemi geçirdik. Sonrasında özellikle burada yaptığımız antrenmanlar, oynatmak istediğimiz oyun sistemi, bunlarla alakalı yaptığımız son hazırlıklar şuana kadar çok doğru işler yaptığımızı bize hazırlık maçlarında gösterdi ama tabiki bunlar hazırlıktı. Önemli olan ligde yapacağımız işler. Ben hep şuna inanırım, nasıl başlarsanız öyle gider. Onun için biz iyi başlayacağız. Rakibin ismi veya kimle oynadığımız artık çok önemli değil. Önemli olan iç sahada veya dışarıda oynadığımız bütün maçları kazanmak adına sahada yapacaklarımızdır. Her şeyimizle hazırız. Bizler ve taraftarlarımız sabırsızlıkla Cuma’yı bekliyor. Bizde inşallah Cuma günü yüzde 50’de olsa taraftarımızın tribünde olmasıyla ve bizim de sahadaki mücadelemizle başlayacağız. İlk galibiyetimizi alıp sezona iyi bir giriş yapmak istiyoruz. Bütün isteğimiz ve arzumuz bu. Çok uzun bir süre sonra da taraftarımızın yanımızda olması bizi ayriyeten mutlu ediyor. Çünkü taraftar desteğini en fazla hissedecek olan takım biziz. Şanslı takımlardanız. Büyük taraftarımızı Cuma günü kaç kişi sınırımız varsa hepsini dolduracağını biliyoruz ve onları da buradan davet ediyoruz. İnşallah onlara öncelikle güzel futbol, arkasından da 3 puan hediye edip lige de başlamak istiyoruz” dedi.
ÖNEMLİ OLAN TAKIM
Ardından basın mensuplarının sorularını cevaplayan Mehmet Altıparmak, “İlk maçta kullanamayacağımız oyuncular var. Bugün Fofona ile anlaşıldı. Belki onun biraz antrenman eksikliği olacak. Alen’in biraz antrenman eksikliği vardı. Biz uzun süredir beraber kamp yaptığımız ve hazır olan oyuncularımız var. Onlarla devam edeceğiz. Bizim için isimler hiç önemli değil. Önemli olan takım. Şuanda hazır bir kadromuz var. Diğer gelecekler de hazırlıklarını bitirdiği zaman o takımın içerisine girecekler. Bizim için eksik diye bir şey yok. Sahaya 11 kişi çıktığımız sürece eksik değiliz” diye konuştu.
GİDECEK OYUNCULAR BELLİ
Takım kadrosunu 28 kişiye düşüreceklerini ifade eden Mehmet Altıparmak, “Takımdan gidecek oyuncular hemen hemen belli. Biz onlarla alakalı raporumuzu verdik. Onlarla ilgili çalışmalar olacak. Şu anda ‘o, şu’ diye deklare etmememiz gerekiyor. Çünkü en az hasarla nasıl olur onu halletmemiz gerekiyor. Biz takımı gerekli sayıya indireceğiz. Şuanda 34 kişiyiz. 28 sayıya düşüreceğiz” şeklinde konuştu.
SABIRSIZLIKLA CUMAYI BEKLİYORUZ
İlk olarak takımı değerlendiren Altıparmak, “Cuma günü maçımız var. Her türlü hazırlığımızı yaptık. Sabırsızlıkla cumayı bekliyoruz. 2 tane çok iyi bir kamp dönemi geçirdik. Sonrasında özellikle burada yaptığımız antrenmanlar, oynatmak istediğimiz oyun sistemi, bunlarla alakalı yaptığımız son hazırlıklar şuana kadar çok doğru işler yaptığımızı bize hazırlık maçlarında gösterdi ama tabiki bunlar hazırlıktı. Önemli olan ligde yapacağımız işler. Ben hep şuna inanırım, nasıl başlarsanız öyle gider. Onun için biz iyi başlayacağız. Rakibin ismi veya kimle oynadığımız artık çok önemli değil. Önemli olan iç sahada veya dışarıda oynadığımız bütün maçları kazanmak adına sahada yapacaklarımızdır. Her şeyimizle hazırız. Bizler ve taraftarlarımız sabırsızlıkla Cuma’yı bekliyor. Bizde inşallah Cuma günü yüzde 50’de olsa taraftarımızın tribünde olmasıyla ve bizim de sahadaki mücadelemizle başlayacağız. İlk galibiyetimizi alıp sezona iyi bir giriş yapmak istiyoruz. Bütün isteğimiz ve arzumuz bu. Çok uzun bir süre sonra da taraftarımızın yanımızda olması bizi ayriyeten mutlu ediyor. Çünkü taraftar desteğini en fazla hissedecek olan takım biziz. Şanslı takımlardanız. Büyük taraftarımızı Cuma günü kaç kişi sınırımız varsa hepsini dolduracağını biliyoruz ve onları da buradan davet ediyoruz. İnşallah onlara öncelikle güzel futbol, arkasından da 3 puan hediye edip lige de başlamak istiyoruz” dedi.
ÖNEMLİ OLAN TAKIM
Ardından basın mensuplarının sorularını cevaplayan Mehmet Altıparmak, “İlk maçta kullanamayacağımız oyuncular var. Bugün Fofona ile anlaşıldı. Belki onun biraz antrenman eksikliği olacak. Alen’in biraz antrenman eksikliği vardı. Biz uzun süredir beraber kamp yaptığımız ve hazır olan oyuncularımız var. Onlarla devam edeceğiz. Bizim için isimler hiç önemli değil. Önemli olan takım. Şuanda hazır bir kadromuz var. Diğer gelecekler de hazırlıklarını bitirdiği zaman o takımın içerisine girecekler. Bizim için eksik diye bir şey yok. Sahaya 11 kişi çıktığımız sürece eksik değiliz” diye konuştu.
GİDECEK OYUNCULAR BELLİ
Takım kadrosunu 28 kişiye düşüreceklerini ifade eden Mehmet Altıparmak, “Takımdan gidecek oyuncular hemen hemen belli. Biz onlarla alakalı raporumuzu verdik. Onlarla ilgili çalışmalar olacak. Şu anda ‘o, şu’ diye deklare etmememiz gerekiyor. Çünkü en az hasarla nasıl olur onu halletmemiz gerekiyor. Biz takımı gerekli sayıya indireceğiz. Şuanda 34 kişiyiz. 28 sayıya düşüreceğiz” şeklinde konuştu.











