SAMSUN HABER - Çarşamba Belediye Başkanı Halit Doğan, Ramazan Bayramı münasebetiyle bir mesaj yayımlayarak tüm İslam aleminin bayramını kutladı.
RAMAZAN BAYRAMI'NA ULAŞMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYORUZ
Başkan Doğan mesajında, “Sevgi, kardeşlik, dayanışma, hoşgörü, rahmet ve mağfiret ayı olan on bir ayın sultanı Ramazan-ı Şerif’i uğurluyoruz. Mübarek Ramazan Bayramı’na ulaşmanın verdiği sevinç ve mutluluk içerisindeyiz. Korona virüs salgını sebebiyle bayramımızı sevdiklerimizden uzak kalarak evlerimizde geçirsek de gönüllerimiz hep birlikte olacak. Bu yıl sağlığımız için akraba ziyaretlerine gidemeyecek, büyüklerimizin ellerini öpemeyeceğiz. Sevdiklerimizi korumak için onlardan uzak kaldığımız buruk bir bayram yaşayacağız. İnşallah önümüzdeki bayramları hep birlikte, yan yana neşe ile geçireceğiz.”
BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI
Bayramların birlik ve beraberlik iklimi olduğuna dikkat çeken Belediye Başkanı Doğan, “Bayramlar, bizi bütünleştirir, birlik ve beraberliğimizin en güzel halini oluştururlar. Bayramlar, bereketin, samimiyetin, sıcaklığın, huzurun en güzel günlerdir. Çok şükür Yüce Mevla’m bu yıl da Ramazan Bayramı’mıza ulaşmayı nasip etti. Tüm insanlık için hoşgörü, paylaşma ve dayanışma duyguları ile geçireceğimiz küslüklerin, kırgınlıkların son bulduğu bir bayram olur umarım. Bu duygu ve düşüncelerle Ramazan Bayramı’nın ülkemize ve milletimize huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini temenni ediyor, tüm İslam Âleminin ve Çarşambalı hemşehrilerimin bayramını canıgönülden kutluyorum. Hayırlı bayramlar” dedi.
RAMAZAN BAYRAMI'NA ULAŞMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYORUZ
Başkan Doğan mesajında, “Sevgi, kardeşlik, dayanışma, hoşgörü, rahmet ve mağfiret ayı olan on bir ayın sultanı Ramazan-ı Şerif’i uğurluyoruz. Mübarek Ramazan Bayramı’na ulaşmanın verdiği sevinç ve mutluluk içerisindeyiz. Korona virüs salgını sebebiyle bayramımızı sevdiklerimizden uzak kalarak evlerimizde geçirsek de gönüllerimiz hep birlikte olacak. Bu yıl sağlığımız için akraba ziyaretlerine gidemeyecek, büyüklerimizin ellerini öpemeyeceğiz. Sevdiklerimizi korumak için onlardan uzak kaldığımız buruk bir bayram yaşayacağız. İnşallah önümüzdeki bayramları hep birlikte, yan yana neşe ile geçireceğiz.”
BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI
Bayramların birlik ve beraberlik iklimi olduğuna dikkat çeken Belediye Başkanı Doğan, “Bayramlar, bizi bütünleştirir, birlik ve beraberliğimizin en güzel halini oluştururlar. Bayramlar, bereketin, samimiyetin, sıcaklığın, huzurun en güzel günlerdir. Çok şükür Yüce Mevla’m bu yıl da Ramazan Bayramı’mıza ulaşmayı nasip etti. Tüm insanlık için hoşgörü, paylaşma ve dayanışma duyguları ile geçireceğimiz küslüklerin, kırgınlıkların son bulduğu bir bayram olur umarım. Bu duygu ve düşüncelerle Ramazan Bayramı’nın ülkemize ve milletimize huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini temenni ediyor, tüm İslam Âleminin ve Çarşambalı hemşehrilerimin bayramını canıgönülden kutluyorum. Hayırlı bayramlar” dedi.











